יש לכם מכשיר אנדרואיד שלא תומך בטכנולוגיית ה-eSIM? אתם לא צריכים לוותר על הנוחות שבטכנולוגיית ה-eSIM

חברת eSIM.me מספקת פתרון במיוחד בשבילכם: בעזרת כרטיס סים פיזי, המכשיר שלכם יכול להפוך לתומך בכרטיסי eSIM. מדובר בפתרון נוח, פשוט, מתקדם ולא יקר. אין צורך לרכוש מכשיר חדש רק בשביל שיוכל לתמוך בצורך ל-eSIM, תשדרגו אותו ותהנו מהטכנולוגיה המתקדמת הזו בלי להתאמץ. בין המכשירים שהכרטיס של חברת eSim.me יכול לשדרג תוכלו למצוא מכשירים של סמסונג, שיאומי, גוגל, סוני, OnePlus, Huwawei, נוקיה, Oppo, לנובו, רדמי ועוד!

אז איך זה עובד? 

באתר של חברת eSim.me תוכלו לחפש את המכשיר שלכם ולבחור את הכרטיס אותו תרצו לרכוש. תחילה זה יכול להראות מעט מבלבל, אך לא מדובר בתהליך קשה ואנחנו פה כדי להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לעשות בכמה צעדים פשוטים

כתבו את שם המכשיר שלכם בשורת החיפוש, למשל Nokia 2.2:

כרטיסי סים של חברת eSIM.me

 

בחרו את סוג הרישיון. אם אתם רוצים שהכרטיס ישדרג רק את המכשיר שלכם, תמשיכו עם הסינגל. הסינגל יכול לנהל 2-5 פרופילים של כרטיס סים וירטואלי, על מכשיר אחד. אתם יכולים גם לרכוש רישיון מולטי שיכול לעבוד על 5-10 פרופילים ועל כל מכשיר נוקיה, או רישיון OMNI שיכול לעבוד על עד 15 פרופילים ועל כל מכשיר אנדרואיד. שימו לב שהמחיר משתנה בהתאם לרישיון אותו אתם בוחרים.

 

כרטיסי סים של חברת eSIM.me

 

הורידו את האפליקציה של eSim.me, איתה תוכלו לוודא שהמכשיר שלכם מתאים לכרטיס של eSIM.me. 

תהליך הרכישה וההזמנה הוא די פשוט, ותוכלו לבחור בין משלוח יקר ומהיר יותר לבין משלוח זול יותר, שיגיע בדואר הרגיל. לאחר שהכרטיס יגיע, פשוט תכניסו אותו למכשיר שלכם. הכרטיס נראה ונכנס למכשיר כמו כרטיס סים רגיל.  בעזרת האפליקציה של eSIM.me תוכלו לחבר את המכשיר לפרופיל ה-eSIM שהורדתם. 

esim me בדקה

הזמנה, התקנה והפעלה בסרטון הסברה

חשוב לדעת

  • כרטיס הסים של eSIM.me לא מגיע עם פרופיל של eSIM, ומשמש רק לשידרוג המכשיר! לאחר השדרוג, אתם יכולים לרכוש איזה פרופיל של eSIM שתרצו. למעשה, תצטרכו לסרוק את הברקוד של הפרופיל שרכשתם מתוך האפליקציה של eSim.me. 
  • בשביל התהליך וגם אחסון הפרופילים של כרטיסי הסים הוירטואליים שתרכשו, חייבים את האפליקציה של eSIM.me.

יתרונות נוספים של eSIM.me:

  • ניתן להשתמש בכרטיס ה-eSIM במכשירים שונים.
  • ניתן להשתמש בכרטיס ה-eSIM עם כל ספק שירות.
  • הכרטיס זמין לרכישה ברחבי העולם.

שאלות נפוצות:

  • האם הכרטיס עובד עם כל מכשירי האנדרואיד? כן, הכרטיס עובד עם כל מכשירי האנדרואיד התומכים בטכנולוגיית ה-eSIM.
  • האם הכרטיס עובד עם כל ספקי השירות? כן, הכרטיס עובד עם כל ספקי השירות התומכים בטכנולוגיית ה-eSIM.
  • כמה זמן לוקח לקבל את הכרטיס? זמן המשלוח תלוי בסוג המשלוח שבחרתם. משלוח רגיל יגיע בתוך 7-10 ימי עסקים, ומשלוח מהיר יגיע בתוך 3-5 ימי עסקים.

סיכום

אם יש לכם מכשיר אנדרואיד שלא תומך ב-eSIM, כרטיס ה-eSIM של eSIM.me הוא פתרון פשוט ונוח לשדרוג המכשיר. עם eSIM.me, תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של טכנולוגיית ה-eSIM במחיר תחרותי.