חברת Simtex הישראלית מספקת מגוון חבילות גלישה לחו"ל במחירים מעולים שמתחילים ב-4 דולר לחבילה! 

simtex

טכנולוגיית ה-eSIM כידוע מבטלת את הצורך בחבילות גלישה יקרות וכרטיסי סים מקומיים. Simtex היא חברה ישראלית עולה, שמציעה חבילות גלישה למדינות שונות ומאפשרת חיבור ותקשורת קלים, גם כשאנחנו לא בארץ. אם אתם רוצים להיות בשליטה בכל הנוגע לדרכי התקשורת שלכם כשאתם טסים לחו"ל, כדאי לכם לעבור לחבילות eSIM ולקבל את החבילה המתאימה לכם ביותר. 

חבילות, מדינות ומחירים

חבילות הגלישה של חברת Simtex מגוונות מאוד, ככה שאתם יכולים לבחור חבילה מדויקת ומותאמת לצרכי הגלישה והתקשורת שלכם. המחירים משתנים בין חבילה לחבילה, עפ"י נפח גלישה וכמות זמן. החבילות משתנות גם בין מדינות שונות. החברה ישראלית ומספקת תמיכה ללקוחותיה באתר שלה. אז איך זה עובד? 

  1. בשלב הראשון חפשו את המדינה אליה אתם טסים, ותבחרו את החבילה המתאימה לצרכים שלכם. במידה ואתם טסים לתקופה ארוכה ולמספר מדינות, כדאי לבחון אפשרות של חבילה שמכסה כמות גדולה יותר של יעדים ולתקופה ארוכה יותר, במחירים שנעים בין $25-$35. כדאי לבחור ולרכוש את החבילה עוד לפני הטיסה.
  2. סרקו את הברקוד שקיבלתם והגדירו את הסים החדש במכשיר. 
SIMTEX

שאלות ותשובות SIMTEX 

 
ש: האם המכשיר שלי תומך בכרטיסי eSIM? 
ת: כאן תוכלו לבדוק את רשימת המכשירים אשר תומכים בטכנולוגייה.
 
ש: האם צריך להוריד אפליקציה בשביל להשתמש בחבילה שרכשתי? 
ת: לא, תוכלו לבדוק את היתרה והסטטוס של החבילה בפרופיל שלכם באתר של Simtex. 
 
ש: האם אפשר לרכוש כמה כרטיסי eSIM ולהחליף ביניהם? 
ת: כן, זה אפשרי. אבל שימו לב שכל חבילה וברקוד הם לשימוש במכשיר אחד, ככה שלאחר הסריקה, לא תוכלו להעביר את החבילה שרכשתם למכשיר אחר. 
 
ש: יש חבילות שמספקות גם זמן שיחה ואסמסים? 
ת: בשלב הזה, חברת Simtex מספקת רק חבילות גלישה. 
 
 

שאלו אותנו כל דבר